zo als de teks al zei
deze howto gaat over hoe een inlaatspruitstuk de rubber te vervangen(zo als belooft aan guusT)
het mooiste is om te beginnen met een warme motor
dit heeft als voordeel dat de bouten net iets makkelijker willen draaien
ik heb dan als eerst het lucht filter en spinnekop met de leidingen al verwijdert
het koel water afgetakt uit de radiateur
daarna heb ik een goed passende inbus dop en een oud verlengstuk gepakt en alle bouten
de koppen schoongemaakt
daarna inbus dop met verlengstuk geplaatst en een beste klap gegeven
dit om de bouten te laten schrikken en te voor komen dat de kop doldraait
daarna 1 voor 1 alle bouten met een luchtsleutel los gedraait
lep voor al goed op de twee voorste en achterste bouten die zijn zeer lang en willen heel vast zitten (van daar warm blok en klap op kop geven)
zelfs dan is het nog twijfel achtig zo vast als die bouten zatten
zijn bij mij meerdere koppen wat rond geworden ondanks alle voorzorg maatregelen
dus die moeten worden vervangenSDC10705circel.jpg