[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
hoe kan het weet het niet meer opgelost : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 13:15

hoe kan het weet het niet meer opgelost

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

hoe kan het weet het niet meer opgelost

Berichtdoor Witte » 06 maart 2011, 18:40

heb de auto klaar APK gekeurd en schade gerepareerd, heb er zelfs al een paar honderd km mee gereden auto loopt rijd en schakeld goed, maar nou sloeg hij af en toe af als je het gas los liet, met de auto naar de keuring geweest en daar viel op dat de auto heel zuinig stond afgesteld.
dus vandaag radio antene gemaakt, auto gewassen en dacht zal hem wat rijker zetten na veel zoeken kreeg ik in de gaten dat het boven in het lucht filter een inbusje zat .
hier iets aan gedraait te hebben sloeg de motor af, wilde hem terug zetten maar de auto wilde niet meer stationeer blijven lopen.
maar na een paar keer overnieuw gestart te hebben wilde hij helemaal niet meer aan na veel draaien ,dus nu niet meer wetend hoe hij stond .
de onsteking maar eens na te kijken en tot mijn verbazing vonkte de auto niet meer heb nog wel stroom op de bobine wie kan mij helpen
Laatst bijgewerkt door Witte op 07 maart 2011, 14:49, in totaal 1 keer bewerkt.
Witte

Re: hoe kan hetweet het niet meer

Berichtdoor Dennis K » 06 maart 2011, 20:34

het zou heel goed kunnen dat de ontstekingsmodule stuk is.

groeten dennis
Ik zeg maar zo een man is niet van stro!
Dennis K
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: hoe kan hetweet het niet meer

Berichtdoor Witte » 07 maart 2011, 10:52

normaal doe ik zoiets ook niet ,maar carnaval, alles dicht, vriendin auto nodig .
dus zet hem iets hoger stationeer vriendin blij, ik blij geen gezeur, maar heb het probleem opgelost inderdaad het alu kastje op het linker scherm .
gehaald bij mb only hapert de man daar vertelde mij dat het kwam door radio,s inbouwen omdat het contact dan aan stond .
bij mij was het geval dat de auto afsloeg en dat ik hem niet van contact af had gezet.
en zag bij het verwijderen dat er geen pasta op de achterkant zat dus heet geworden und kaput .
maar heb nu nog wel het probleem dat hij soms af slaat hoe kan dit ,heb co al verschilende keren een heel klein beetje verdraait maar word niet beter
Witte

Keer terug naar Techniek