[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Plaats verdamper : LPG Specifiek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 26 apr 2024, 23:40

Plaats verdamper

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

Moderator: Neerven

Plaats verdamper

Berichtdoor MS19333 » 04 maart 2009, 21:25

Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort zelf gas inbouwen (als de auto niet verkocht wordt)
het wordt een OMVL verdamper met een ringtank, ik ga het pakket aanschaffen bij AIT autogas.
Ik vroeg me af wat de mooiste plek is voor de verdamper met het oog op slangen ed.
Ik zag laatst een installatie ingebouwd door van Orsouw en die hadden hem links geplaatst voor het schutbord.
Mij lijkt het logischer om hem rechts te plaatsen voor de ABS pomp, maar kan dat wel?
Wat vinden jullie en waar zit hij bij de gasrijders?

alvast bedankt voor de info...
Avatar gebruiker
MS19333
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 156
Geregistreerd: 11 jun 2008, 08:54
Woonplaats: Soest
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee


Re:Plaats verdamper

Berichtdoor DeKramer » 07 maart 2009, 00:25

Heb even een foto gemaakt, kijk ook even naar het plaatje dat op de lucht inlaat is gemonteerd om werveling in het luchtfilter te voorkomen.
Succes met de inbouw.

Groeten Marcel.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Beter duur dan niet te koop !!!
Avatar gebruiker
DeKramer
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 477
Geregistreerd: 21 dec 2008, 23:16
Woonplaats: Vroomshoop
Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re:Plaats verdamper

Berichtdoor MS19333 » 07 maart 2009, 10:48

he Marcel bedankt voor de foto,
jij hebt hem ook links zie ik, vind ik toch wel een mooiere plek, dat van dat plaatje voor de inlaat is een goeie tip,
ik heb inmiddels besloten om het bij Mandigers te laten doen, heb op het moment even geen zin/ tijd om het zelf te doen....
Avatar gebruiker
MS19333
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 156
Geregistreerd: 11 jun 2008, 08:54
Woonplaats: Soest
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee


Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten