door Kermit » 18 jun 2010, 23:19
Ik heb een sloper gekocht eigenlijk alleen voor het interieur.
Ik had blauw stof, en de bestuurders stoel was niet origineel.
Die ik gekocht heb zat licht grijs leder en nog vrij goed, alleen de bestuurdersstoel was nogal vuil. Ik was van plan het grijs interieur over te zetten, maar de bestuurdersstoel kreeg ik niet schoon. Daarop ben ik gaan google over het verven van leder, en daarbij uitgekomen bij lederverf van HG. De reacties hierover waren alle vrij positief, dus ben ik op zoek gegaan naar een verkooppunt. In eerste instantie voor licht grijs, maar die hadden ze niet. Maar wel donkerblauw dat op de verpakking veel weg had van de rest van mijn interieur.
Dit heb ik gekocht, het is een pakket compleet met primer rolletjes en kwast voor € 34.95
Hiervan heb ik er twee verpakkingen gebruikt voor de voorstoelen en de achterbank.
Het is wel enkele avonden werk, je moet ze eerst reinigen met spiritus, laten drogen, daarna Primer erop, 24 uur drogen Lak erop 24 uur drogen en nog een keer lak erop. Ook de kunstof delen onderaan de stoelen gingen hier goed mee.
Het resultaat is verbluffend , ze zijn net nieuw. Het enige minpunt vind ik dat de kleur wel wat lichter is als op de verpakking, dus ook als mijn interieur. Maar ik ben dik tevreden en het is zeker een aanrader voor als je beschadigd of verweerd leer hebt. DCP_0233.JPGDcp_0229.jpgDCP_0230.JPG
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.