Bij deze stel ik mijzelf even voor op W126! Mijn huidige W126 is een 380SEL uit 1985. Deze auto heb ik ongeveer 2 en een half jaar waarvan hij al 2 jaar stil staat. Het stil staan komt omdat ik van mijn oude motor tijdens rijden, de ketting geleider afgebroken was, en door mijn kleppen deksel naar buiten is gevlogen. Gevolg dat mijn ketting een tand verschoven is en dat mijn motor beroerd liep. Eerst wist ik niet goed wat ik er mee wou en aangezien mijn auto hobby/liefde beter omschreven kan worden als een ziekte had ik nog wat andere dingetjes staan die ik eerst gefixed heb
2011 was het zover, 380 motor in somere gehaald, bak had ik nog en beginnen maar. Mijn kabelboom is wel van mijn auto maar is tot de zekering kast wel los geweest. Motor met bak erin en aansluiten maar. Eigenlijk viel 95% op zijn plek maar blijf op dus 5% hangen. Heb voor die 5% een onderwerp gestart in rubriek techniek voor wie mij kan en wil helpen, 380SEL nieuwe motor, start niet! Zoals ik al zei zijn mijn auto's mijn liefdes
en heb ik ook alle mogelijkheden om aan bv 380 te sleutelen. Ben verder geen auto monteur maar vind het de uitdaging om alles zelf te doen. Kicken toch, in de auto rijde die je zelf gemaakt hebt. Hier een enkele foto van me MERC
Mzll Stijn
P.s. Please help me @ forum onderwerp. Die auto wil weer daglicht zien na 2 jaar!
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.