[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
APK tot mei 2013 : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 15:27

APK tot mei 2013

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

APK tot mei 2013

Berichtdoor JohnPrins12 » 07 apr 2011, 13:12

Hallo,

gisteren de 300SD weer laten keuren en voor het derde jaar weer goed gekeurd met een vermelding van speling op een fusee kogel (heb de nieuwe al in huis nu maar eens vervangen)verder was er niets te vinden.

maar bij de afmelding was voor mij de verrassing dat de volgende keuring pas weer in mei 2013 is.
ik dacht dat deze regel niet voor diesels gold en dat ik gewoon elk jaar zou moeten keuren,maar niets is minder waar gewoon een jaar over slaan.

de verplichte roetmeting is op mijn verzoek ook niet gedaan omdat ik nog steeds niet boven de 3000 toeren ben geweest sinds de revisie vond ik het niet zo'n fijn idee om de motor nu maar eens onbelast vol uit te trappen.
alleen bij een steekproef zou er dan een roettest gedaan worden,maar dat was niet aan de orde.

dus volgend APK in 2013

Gr. John Prins.
Gr. John Prins
JohnPrins12
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: APK tot mei 2013

Berichtdoor Karaca19 » 07 apr 2011, 13:24

Zo John. Das ook weer een last minder voor je. Ik heb de mijne vorige week ook gekeurd voor 2 jaar en de roetmeting was niet nodig zei de keurmeester. Had te maken met een regel die veranderd is, schijnt.

Op naar 2013 dan maar weer
Karaca19
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300SD
Bouwjaar: 1981
LPG: Nee

Re: APK tot mei 2013

Berichtdoor Sterretje1968 » 08 apr 2011, 00:33

Gefeliciteerd John. :)
Groetjes, Rene.