[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
becker grand prix doet vreemd : Interieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 26 apr 2024, 00:57

becker grand prix doet vreemd

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Moderator: Neerven

becker grand prix doet vreemd

Berichtdoor Maarcedes » 12 feb 2009, 21:52

mijn becker grand prix doet vreemd, als ik hem onder het rijden uit zet gaat hij niet meer aan voordat ik het contact uit en weer aan gezet heb.
het lampje "stereo" blijft soms wel branden en soms gaat hij wel gewoon uit.
ook schuift de antenne niet uit of in als ik de radio aan of uit zet, antenne is alleen met het knopje van de antenne te bedienen.

heeft iemand hier ervaring mee?

of is het gewoon tijd voor een nieuwe radio....? :(
Avatar gebruiker
Maarcedes
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 80
Geregistreerd: 24 nov 2008, 19:18
Woonplaats: Tienhoven
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee


Re:becker grand prix doet vreemd

Berichtdoor Herman » 27 maart 2009, 09:14

Als je eenzelfde wilt (is wel zo origineel) heb ik er nog een liggen.
Avatar gebruiker
Herman
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 24
Geregistreerd: 06 sep 2008, 07:33
Woonplaats: Haaren (NB)
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1981
LPG: Ja


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten