Hallo allemaal,
bij deze wil ik even de aandacht voor het volgende.
afgelopen zondag hebben veel van ons de dag doorgebracht in zeist en ik heb weer heelveel mooie benzen gezien met diverse forumleden een praatje gemaakt en diverse auto's bekeken,ik heb het een beetje beperkt tot de diesels en een paar benzine uitvoeringen bekeken en een praatje gemaakt met de eigenaren.
zo'n dag is natuurlijk weer veel te kort en ik heb natuurlijk niet iedereen gesproken die ik had willen spreken maar dat moet de volgende keer dan maar weer.
natuurlijk wil ik de organisatie bedanken voor alles wat er weer voor ons is gedaan Marco en Jeff en de mannen van de W126 club hebben weer een leuke dag voor iedereen verzorgd.
waar ik een paar keer getuige was van de kunstenaar die zo maar toch wel serieuze deuken heeft verwijdert uit diverse auto's echt vakwerk.
op het einde van de dag zijn de laatblijvers nog verrast door een heerlijke BBQ die onze vrienden uit Zutphen hadden verzorgd Hans en Danker grote klasse het was heerlijk.
ik hoop dat ik niemand vergeten ben en wat mijn aan gaat volgend jaar weer kan ik mij alvast aanmelden!!!!!!!!!!!!!!.
Gr. John Prins