Hallo ik zal me ook even voorstellen.
Mijn naam is Herman en ben 49 jaar en woonachtig ergens in overijsel.
Vanaf mijn 19 de jaar rijd ik al Mercedes en heb er al verschillende versleten.
Ik ben op mijn 19de begonnen met een type W115 en heb nu 2 maal een 280SE en een 500SE type W126.
Op dit moment ben ik met de ene 280SE aan het opknappen want hier had de vorige eigenaar mee tegen een boom gezeten. Ook ben ik met de 500SE aan het restaureren vanwege roestvorming in de kofferbak wat veroorzaakt was door achterstallig onderhoud.
De laatste jaren heb ik ook een W210 van bjr 2000 gehad maar heb deze van ellende weer van de hand gedaan alleen maar problemen met de electronika hij moest regelmatig aan de computer in de Mercedes garage wat aardig in de papieren ging lopen. Goed voorlopig hou ik het mooi bij de W126 want deze geniet mijn voorkeur en ik kan haast wel dromen hoe ze in elkaar zitten en als er iets mis mee is repareer ik het dan ook zelf.
Het liefst doe ik het plaatwerk en schuren en plamuren maar motorproblemen probeer ik ook zelf op te lossen.
Ik ben al een paar avonden op het forum aan het lezen geweest en foto's gekeken en heb hier heel mooie Benzen gezien ook heb ik een foto van mijn STER 280SE waar ik in rij geplaatst.