[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Korting bij Rockauto USA : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 18:00

Korting bij Rockauto USA

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

Korting bij Rockauto USA

Berichtdoor RVermeer » 19 apr 2011, 10:49

Vandaag kreeg ik een mailtje van Rockauto, waar ik recentelijk spullen heb besteld.
In dit mailtje staat de code "54241934502803" en de volgende tekst:

Using Your Discount Code
Enter the code above in the "How did you hear about us" line of the shopping cart. If you are using our traditional HTML catalog, please click the "Apply" button to the right of the field. Your discount will automatically appear, subtracted from your order total.

Please note: We sometimes get calls from people who put the word "discount" in front of their code and do not get the discount. Please enter ONLY the discount code, no other words or numbers.

The discount takes 5% off our already-low prices. There's no limit on order size or the number of orders. Use the code for your next order, and share the code with friends, neighbors, relatives, the guy at the corner garage--anyone you know who works on cars or trucks.

This discount code expires on June 19, 2011; so don't wait!

Rockauto verstuurd met FedEx. Gaat best snel. Ik had mijn spullen binnen een paar dagen in huis. Van de kosten van de douane (BTW) krijg je ongeveer twee weken later van FedEx een aparte factuur. Bij andere bedrijven in de USA zitten die kosten meestal al berekent in de verzendkosten. Vandaar dat het bij andere bedrijven vaak veel duurder lijkt/is. Je weet nu dus waarom.

Doe er je voordeel mee!
RVermeer
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Korting bij Rockauto USA

Berichtdoor Timaro » 21 apr 2011, 21:52

Voor m´n Amerikaan koop ik daar ook heel vaak.

Wat je als laatste zegt klopt niet helemaal;
Overal als je in de USA koopt komt er hier een BTW factuur binnen.
Vanaf zo´n 45 dollar ongeveer wordt dat wettelijk gezien gedaan.
Dus ook bij alle andere aanbieders vanuit de USA!
De discount code kan je ook Googelen.
Timaro
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Re: Korting bij Rockauto USA

Berichtdoor RVermeer » 22 apr 2011, 09:18

Bij een eerdere aankoop bij "autohaus" kreeg ik geen btw-factuur. Aangezien de vervoerskosten daar veel hoger waren (70 euro i.p.v. 30, heb ik daaruit geconcludeerd dat daar al andere kosten in verrekend zaten. Wellicht dat ze daar een vast tarief + percentage hanteren voor verzending naar het buitenland. Dat dat mijn conclusie was, had ik er eigenlijk bij moeten zetten.

In zijn algemeenheid kun je wel stellen dat ondanks de vervoerskosten en de bijkomende btw je meestal nog goedkoper uit bent dan wanneer je in Nederland koopt. Het loont natuurlijk niet als je alleen een setje bougies koopt.
RVermeer
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto