[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
560SEL 1986 : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 17:10

560SEL 1986

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

560SEL 1986

Berichtdoor Ferdinand » 23 apr 2011, 12:44

Hoi allemaal,

Ik ben een mooie (althans op het oog in ieder geval) 560SEL met pullman bekleding tegengekomen. Er staat ruim 200.000km op de teller en is afkomstig uit zwitserland. Hij staat bij een gerenommeerd bedrijf te koop volgens recensies. De vraagprijs is rond de € 9.000,-.
Is het mogelijk dat je hier met een goede te maken hebt?
Ik heb namelijk wel het e.e.a. geleerd op de meeting vorige week zondag, maar ik wil nog even geen naam van de verkopende partij noemen aangezien het zo aanlokkelijk klinkt en ik bang ben dat hij aan mijn neus voorbij gaat als het toch een goede blijkt te zijn.
Ik moet zeggen dat ik er nog niet heel veel verstand van heb, maar hopelijk als ik positieve reacties krijg wil er iemand met mij mee gaan kijken.

Ik hoop op jullie reacties.

Groeten Ferdinand
Ferdinand
Junior Boarder
Junior Boarder

Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1983
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: 560SEL 1986

Berichtdoor Bas » 23 apr 2011, 12:58

Als je die uit Bladel bedoelt, dan zou ik zeggen, mooie auto!

Verder: de prijs is geen afspiegeling van de kwaliteit van de auto! Er zijn bedrijven die met minder marge genoegen nemen en bedrijven die dat niet doen. Er zijn mensen die meer dan 15k voor een W126 betalen en die hebben dezelfde problemen als mensen die er maar 5k voor betalen. Blijven toch auto's op leeftijd, lage kilometerstand of niet.

Als je gaat kijken, let dan op details, in het interieur bijvoorbeeld, dan kun je zien hoe met zo'n auto is omgegaan.

Succes!
Bas
Gold Boarder
Gold Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Nee

Berichtdoor Wasibi » 23 apr 2011, 22:15

Gewoon nuchter je koppie erbij houden! Er is altijd wel een andere hele mooie ;)
Vooral in die prijsklasse.

Let ook op secundaire dingen zoals banden, remmerij, audio en AC. Kan het koopje toch duur maken of de dure toch een koopje.

Kortom veel kijken, ervaring opdoen en geen haast hebben ;)
Grolsch en Guinnes beer expert. ;-)
Wasibi
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1984

Berichtdoor Arjan » 23 apr 2011, 22:27

Ik zet het er nog maar eens neer;

Maak een afspraak bij de dichtsbijzijnde benz-dealer en zet dat apparaat daar op de brug voor een aankoop-keuring....

Waarschijnlijk de best gespendeerde 100 euro aan die hele auto...

Gr.
Arjan
Wie remt heeft energie verprutst...
Arjan
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1989
LPG: Nee

Berichtdoor Binsbergen » 24 apr 2011, 22:49

Of je kijkt ff bij de 560SEL van medeforummer jeff560sel
Die staat ook te koop en is absoluut zeker in uitmuntende staat
Altijd leuk... Een type 1 500 met een 300pk 560 ECE motor.
Binsbergen
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto