ik zou eens beginnen met het controleren van het olie peil van de bak
dit lijkt mij jou probleem
het olie peil controleer je bij een draaiende motor en dan eerst even de bak in alle versnellingen plaatsen dan de peil stok eruit afvegen opnieuw terug erin steken en kijken of hij tussen de onderste en bovenste peil staat
is dat niet het geval dan bij vullen
en wat betreft het klappen in de versnellingen dit kan voortkomen uit een lekkage
bij mij was het de slang die van de bak naar de olie koeler liep die zat los hier lekte hij amper op maar kon hier wel lucht op trekken
dus ook een poreus geworden slang die wat door slaat kan dit al veroorzaken
en lanting is dit probleem ineens ontstaan of heb je dit al langer
en wat betreft de bowdenkabel die kan je vinden achter en tussen de cilinderkoppen
daar zit een gas stangenstelsel en hier zit ook een platte stang bij met in de midden een schroef als je die los draait kan je die platte stang verschuifen
als je nu onder al deze stangen kijkt zat je een kabel zien zitten deze loopt naar je versnellings bak
dit is dus de bowdenkabel
deze kabel hoort als de gas stangen in rust stand staan slap te staan
en zodra je gas gaat geven word hij op een gegeven moment aan getrokken
maar ik vermoed eerder dat je of het eerst beschreven onderdeel over die lekkage hebt of olie peil te laag is of dat je kickdownschakelaar niet goed werkt
en pas als laatste je bowdenkabel
als dit allemaal niet werkt dan word het tijd om de bak te verversen en een nieuw filter en een nieuwe k1 piston vermoed ik
maar voor je zover bent heb je nog wel wat uit te proberen