Beste W126'ers,
Enige tijd geleden heb ik mijn W126 (laten) repareren doordat ik mijn linkervoorwiel ophanging kapot heb gereden door de ijzel.
Nu is bij deze reparatie een nieuwe wielnaaf, schokbreker, reactiestand + stuurstang gemonteerd.
Toen ik de auto ben gaan laten uitlijnen hebben ze eerst het gepareerde wiel uitgelijnd, deze hebben ze dan ook goed gezet.
Toen ze aan het andere wiel begonnen en aan de stuurstang begonnen te draaien voor deze te stellen, verliep de uitlijning aan de gepareerde kant.
De monteur (jonge leerling) zei dat ik speling ergens op heb en dat deze daarom verloopt, waar ik me best bij kan aansluiten.
Nu is alleen de vraag waar zit het probleem.
Tevens nadat de voorwiel ophanging vervangen is geworden merk ik dat alle hobbels in de weg flink wat voelbaarder en gehoriger zijn in de auto wat voorheen niet was.
Misschien heeft dit er ook iets mee te maken.
Nu wil ik nieuwe banden op mijn auto gaan monteren maar wil dit nog even uitstellen totdat mijn auto goed uitgelijnt is..
Wie heeft een idee wat dit kan zijn?
Groeten, Chris