[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Klasse 3 alarm : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 16:09

Klasse 3 alarm

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

Klasse 3 alarm

Berichtdoor mol.fr » 26 mei 2011, 10:10

Heeft iemand een adresje waar ik een klasse 3 alarm kan laten inbouwen? De verzekering vraagt hierom.

Frans
mol.fr

Re: Klasse 3 alarm

Berichtdoor Rik » 26 mei 2011, 12:05

In welke omgeving?
Vul je profiel anders even aan zodat mensen kunnen zien uit welke omgeving je komt en dan adresjes kunnen neerzetten.
500SEL
Rik
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Felix » 26 mei 2011, 12:44

Andere verzekeringsmaatschappij zoeken!!

Ben All Risk verzekerd tegen een taxatiewaarde van 15.000 ex btw, zonder alarm eis..

Wil echt geen achteraf ingebouwd alarm systeem in mijn auto's hebben als er alternatieven bestaan!!!

Ik heb in mijn 42 jaar oude Porsche na veel onderhandelen alleen een startonderbreker hoeven te installeren.....

De kosten voor zo'n systeem moet je gewoon bij je premie optellen, kijken of het dan nog zo aantrekkelijk is...

Veel wijsheid toegewenst!
Mercedes Benz 500SEL 1986 surfblau
Felix
Gold Boarder
Gold Boarder

Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Berichtdoor mol.fr » 26 mei 2011, 17:10

Omgeving Markelo. Mijn auto heeft een volledige alarminstallatie maar die is niet gecertificeerd.
mol.fr

Berichtdoor Vlim » 26 mei 2011, 18:01

Andere verzekeraar zoeken. Klasse 3 alarm op een W126 is volslagen onzin.
Vlim
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Bouwjaar: 1983
LPG: Nee

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto