Volgens mij voor ALLE V 8's , maar in ieder geval de onze, 350.380.420.500 ....
Bovenzijde is dus bestuurderszijde , pijl wijst in rijrichting.
Als je VOOR de auto staat zit cilinder 1 dus links voor.
De zwarte punt geeft cilinder één aan , maarrrrrr is niet helemaal exact .
DE manier om te zien wat cilinder 1 op je verdeler is , kap los , rotor weg , plastic kapje onder de rotor ook weg en als het goed is [ 99%] zie je aan de kant van het blok ergens op de rand van het verdelerhuis een kerf staan . DAAR moet je dus beginnen, goed kijken welke kabel daar hoort te zitten en dan gewoon de volgorde 1-5-4-8-6-3-7-2 je kabels er op prikken,
Rotor draait MET de klok mee.
GuusT
Wat Alex daar zegt kan natuurlijk ook , is de profi manier
PS. het beste en meest betrouwbare is alles van Bosch te bestellen.
in ieder geval kap en rotor .