Hallo, In april jl heb ik Duitsland een witte W126 420SEL gekocht. Ik was al jaren op zoek naar een auto met weinig km. De duitse auto was een oorspronkelijk Japanse auto met 20.000 km op de teller. Ik geloof iedereen maar dat vond ik wel erg weinig. De auto zag er zo mooi uit. Geen krasje, geen gebruikspoor te vinden, de carrosserie was op 1 putje na geheel gaaf. Omdat ik geen verstand heb van auto heb ik de auto laten keuren bij de Mercedes garage in Duitsland. Zij kennen de auto en de voormalige eigenaar. Op basis van hun verhaal heb ik de auto gekocht. De handelaar had mij verzekerd dat ik naar Nederland kon rijden zonder problemen. De eerste keer toen ik de auto kon halen stond ik al na 14 km langs de weg. Auto deed niks meer dus moest zonder auto weer terug naar nl. Vanuit mijn vakantie adres heb ik uit eindelijk de auto naar nl gereden. Mijn bedoeling was om eerst de auto volledig rijklaar te maken en dan na de Winter de auto pas te gaan rijden.. Koeling werkte niet goed, gas erin en er zat nog een snelheidsbegrenzer op. Een week nadat ik thuis was is mijn andere auto gestolen dus ik ben de Mercedes direct gaan rijden.
Momenteel heb ik nog 1 probleem en dat is de airco. Hij koelt wel maar dat duurt 15 minuten. Volgens de automonteur heeft dit te maken met kleppen/ sensoren van de luchtaanvoer. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen.
Hugo