[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
aanschaf 300SD : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 26 apr 2024, 05:27

aanschaf 300SD

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

aanschaf 300SD

Berichtdoor kmtrucker » 05 apr 2009, 23:22

Net lid geworden van dit forum met eigenlijk één belangrijke reden: ik ben nog niet in het bezit van een 300SD maar van plan er één aan te schaffen. Nu ben ik gaan kijken bij CEKA in Vianen waar er een 3 stonden. Er is er één te koop uit 1982 voor 10.000.- die er zo op het eerste gezicht mooi uit ziet. Verder nog niet echt in verdiept alleen wil ik graag van jullie horen of er iemand is die enige ervaring heeft met CEKA uit Vianen en of de prijs een redelijke is. (ps. de auto staat op de site van CEKA)
Mvgr de Kmtrucker
kmtrucker
 


Re:aanschaf 300SD

Berichtdoor MuktaII » 16 apr 2009, 20:53

Tsja, 10.000,-- voor een 300SD vind ik persoonlijk aan de hoge kant, ook al staat er 90.000 km (of zijn het soms miles?) op de teller. Overigens zie ik op de site staan dat ie 11.950 moet kosten, maar je hebt er misschien al wat afgekregen.

Ik denk dat je beter voor dat geld een 500 kan kopen met gas erin. Rijd een stuk soepeler en kwa kosten aan onderhoud zal het niet veel uitmaken. De diesels uit die tijd (ook al zijn het turbodiesels) zijn niet al te vermogend, en een S klasse is toch ook niet een van de lichtste auto's. Maar goed, dat is je eigen keus uiteraard...!

Ceka uit vianen ken ik overigens niet, dus daar kan ik je niks zinnigs over vertellen.

Succes met het zoeken in elk geval!

groeten,
mark.
Nothing to do, nowhere to go, just be, BE HAPPY!
Avatar gebruiker
MuktaII
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 333
Geregistreerd: 09 jul 2008, 15:35
Woonplaats: Prov. Utrecht
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron