Hallo allemaal,
Mijn naam is Dick, ik woon in Zutphen. Ik heb nog geen SE, maar ben van plan er zeer binnenkort een te kopen, ik ben al een tijdje op zoek naar een exemplaar naar mijn zin.
Ik rij nu in een C220CDI Elegance Selection Combi uit 2001, een dijk van een wagen waar ik met veel plezier in rij. Maar het is een diesel en aangezien ik een stuk minder km's maak dan toen ik hem kocht wordt het mij te duur om hem te houden. Ik ben hem aan het verkopen.
Ik vindt de S-Classe uit de 1979-1986 periode het mooiste van alle MB klassiekers, op een paar SL's na, die ook erg mooi kunnen zijn. Mijn voorkeur gaat naar een 280SE of 380SE, Automaat, LPG, liefst met zoveel mogelijk opties. Die kunnen namelijk kapot gaan, iets wat nooit gebeurd als het er niet in zit. Dus airco (climate), elektrische ramen, dak, tempomat, elec. verstelbare stoelen, leer, enz. Maar ik ben ook realistisch, ik heb geen 10.000 euro om iets te kopen en een aantal zaken mogen dus wel wat variƫren van mijn wensenlijst. Wat wel aanwezig moet zijn: Automaat (niet zo moeilijk), LPG (zijn er ook wel wat), elec. ramen en een harde auto. Liefst in grijs/zilver of blauw.
Ik heb er al aardig wat gezien, drie jaar geleden, toen ben ik niet geslaagd. Nu ben ik weer op zoek, ga er een bekijken in Schaijk, en waarschijnlijk een in Enschede.
Wellicht kan iemand mij ook wijzen op een goed model, ik wil mijn C220CDI inruilen en afhankelijk van het gebodene iets bijbetalen.