door Leeflang » 30 jun 2011, 12:30
blasser?
Kan het zijn dat je "Gebläseregler" bedoelt?
Daar kan het aan liggen dat de ventilator alleen op de hoogste stand werkt.
Het kan ook aan het weerstanden blok liggen (die twee zijn met elkaar verbonden).
Spoor die eens op en meet hem door, dat ding is eenvoudiger te controleren dan de Gebläseregler en bovendien goedkoper om te vervangen.weerstanden.jpg
De centrale vergrendeling is al diverse keren aan de orde gekomen.
Bijna het goedkoopste mankement, maar een veel voorkomende oorzaak van elektrische problemen, is een kapotte zekering (controleren door te meten, niet alleen met de ogen).
Het simpelste en goedkoopste mankement is een pomp die gereset moet worden (accu een tijdje loskoppelen).
Een ander gratis te repareren mankement is een losliggende slang ergens tussen de pomp en (een van) de sloten.
Iets duurder wordt het als een van de sloten (deuren, kofferbak deksel, tankklepje) zelf lek is.
Het kan ook zijn dat de schakelaar in het bestuurdersportier kapot is.
Ook kan de pomp het begeven hebben.
Het mankement dat het lastigst op te sporen is, is een draadbreuk, maar dat komt ook niet vaak voor.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Optimum aut nihil.