Heb precies hetzelfde gehad, ik kocht hem toen met een defect dak, exat hetzelfde.
Maar om de hele bak te gaan demonteren dat zou ik niet doen, zo'n hemel krijg je er nooit mooi weer in, en wat een werk.
Maar al met al is het een makkie.
Het wijst zich vanzelf wel en wil maar op 1 manier er weer in.
Vwb die kabel, die kun je niet weer gebruiken, die plastic ringetjes die erom moeten zitten missen nu bij jouw, en als ik die foto bekijk staat die metalen buitengeleider aardig ver op aan het eind.
Die kabel monteer je trouwens in 2 minuten.
Die leg je voor in d eauto in de geleider, dan handmatig naar achter dieuwen, even moeilijk momentje waarschijnlijk hij moet nl de bocht door naast het achterraam, wil hij dan vervolgens niet meer verder dan de knop bedienen van de motor, de kabel zal dan zelf door de motor gaan lopen en dan zet je hem weer vast aan het dak.
Wel voor andere kabel zorgen.
De kabel voor montage in de geleider in smeren met vet ( heb zelf gewoon lagervet gebruikt )
en je bekleding afdekken, is nl een lange kabel en als die onder het vet zit wil je niet dat die de bekleding raakt denk ik.
Ik heb zelf een compleet dak gekocht, motor en kabel waren erbij. Die heb ik van iemand gekocht uit Belgiƫ adverteert ook op ( M-P ) met W126 onderdelen. Ik heb er 180 euro voor betaald incl verzendkosten.
Nou mooi verhaal weer van mij.
Heb het wel aan tijd ( nachtdienst )
Kom je er niet uit mag je me altijd mailen.
xxxxx- de motor kun je dus handmatig draaien, ff voor de duidelijkheid je kunt dus het dak bij de motor op en dichtdraaien.
Bekleding links in d ekofferbak verwijderen dan zie je hem wel zitten bij de wielkast.
Je ziet een wit tandwiel met een pijltje die is voor de afstelling iets verder misschien heb jij er een rode dop op zitten daar kun je hem dus bedienen.
Enwel door er een dop 16 op te zetten, pak daarvoor een dop die je normaal voor bougies gebruikt, haal het rubber achter in de dop eruit, op deze manier kan de dop er mooi op.
Doe je het met een steeksleutel draai je de vertanding rond is namelijk van kunstof.
dacht dat dit nog wel ff een handige tip voor je zou zijn.
( zie het al, tikfouten voorbehouden
Gr. Ron