Mijn Bowden kabel was kapot en die heb ik vandaag vervangen. Alles goed en wel maar toen ik de auto wilde starten schakelde hij helemaal niet meer. Het lijkt net of hij constant in zijn D blijft staan. Ik kan de pook bewegen wat ik wil, als ik hem in R zet gaat hij dus ook gewoon voorruit!
En in P komt hij wel in zijn vergrendeling maar ik merk dat er dan dat de automaat niet vrij loopt.
Om bij de de aansluiting van de Bowden kabel te komen heb ik een aantal zaken los gehaald.
Natuurlijk de oliebak eraf, filter eraf. Dan het grote blok wat met ca. 10 bouten vast zit eraf gehaald (Labyrint? zit voor in de bak als je de deksel eraf haalt). Dit moest ik doen om bij de onderste aansluiting van de Bowden kabel te kunnen komen. Alleen toen kon ik er nog steeds niet goed bij en heb ook de plaat die daar weer boven zit los moeten halen. Deze kun je loshalen door de bouten boven de filter los te maken.
Na de kabel vervangen te hebben alles weer in omgekeerde volgorde gemonteerd. Iets heb ik dus verkeerd gemonteerd maar wat???