[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Niveauregeling (revisie) : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 28 maart 2024, 14:37

Niveauregeling (revisie)

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Niveauregeling (revisie)

Berichtdoor LouisVerbraeken » 12 mei 2009, 20:23

Hallo W126-ers,

1. Weet iemand van jullie een geschikt adres waar de orginele retour- en drukleidingen te verkrijgen zijn?

Inmiddels heb ik van Ben Haagsma (Garijp) een offerte. Ben wijst mij eerlijk op de hoge vervangingskosten i.t.t. zelf nieuwe (koperen) leidingen / koppelstukken / wartels laten maken.

2. Heeft iemand ervaring met zo'n bedrijf en het zelf (laten) maken van deze leidingen?

Ik beschik gelukkig nog over de orginele leidingen ter vergelijking. Er blijken overigens inmiddels ca. 8 verschillende typen leidingen uitgebracht te zijn door de modificaties in de afgelopen jaren. Het VIN-nummer geeft daarmee nog geen betrouwbare aanwijzing.

Ik zie alle bruikbare reacties graag tegenmoet. Mijn W126 verveelt zich in de garage ... :S

Louis
LouisVerbraeken
 


Re:Niveauregeling (revisie)

Berichtdoor JohnPrins12 » 15 mei 2009, 11:15

hallo,

ik zou eerst eens gewoon bij de MB dealer vragen wat het materiaal kost dat doe ik in iedergeval zelf altijd en regelmatig ben ik verrast door de redelijke prijzen.
en als het wel duur is zou ik zelf nieuwe leidingen maken het kan niet echt moeilijk zijn bij een automaterialenzaak kunnen ze je misschien wel helpen.

Gr. John Prins
Gr. John Prins
Avatar gebruiker
JohnPrins12
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1202
Geregistreerd: 03 jun 2008, 08:41
Woonplaats: Numansdorp
Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:Niveauregeling (revisie)

Berichtdoor Loeki » 16 mei 2009, 09:33

Hey John,

Ik heb idd bij de MB-dealer de leidingstukken kunnen krijgen tegen een redelijke kostprijs. Alleen zelf bij 2 van de 4 leidingdelen een aanpassing aanbrengen. Bij deze nieuwere leidingstukken (W124) is de wartel aan 1 zijde gewijzigd.

Vandaag krijg ik bericht van een lokale metaalbewerker of deze de oude, orginele wartel kan aanbrengen (solderen?).
Spannend! Dan kan de MB eindelijk weer veilig, stabiel de weg op ...

Ik houd jullie verder op de hoogte.

Louis
Loeki
 


Re:Niveauregeling (revisie)

Berichtdoor JohnPrins12 » 18 mei 2009, 14:22

Hoi,

dat solderen ben ik dan weer niet zo weg van kan je de oude wartel er niet voor gebruiken ik neem aan dat het ongeveernet zo zit bevestigd als rem leidingen en dan kan je er zelf nadat je de wartel op de leiding heb geschoven er een kraagje op draaien of bij een automatrialenzaak laten doen(als het ongeveer het zelfde principe is als een remlijding).

Gr. John
Gr. John Prins
Avatar gebruiker
JohnPrins12
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1202
Geregistreerd: 03 jun 2008, 08:41
Woonplaats: Numansdorp
Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron