[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
raar getik bij rijden over straatstenen en hobbels : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 apr 2024, 15:58

raar getik bij rijden over straatstenen en hobbels

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

raar getik bij rijden over straatstenen en hobbels

Berichtdoor DaanSnoer » 04 mei 2009, 15:33

hoi mensen,

wie kan mij helpen aan info over een probleem welke ik hoor.
sinds enkele weken hoor ik bij het rijden een getik, het lijkt van linksvoor bij mijn wiel te komen. afgelopen weekend is de linker voorwiel fuseelager vervangen, het getik bij hobbels en straatstenen is nog steeds hoorbaar. nu zegt mijn monteur dat het ook aan de achterste stabilisatorstangen kan liggen. die schijnen een heel klein beetje speling te hebben. het getik lijkt van voor te komen, maar kan best van achter komen zegt mijn monteur.

voordat ik allerlei onderdelen ga vervangen in de hoop dat het getik dan weggaat en blijft wil ik eerst jullie mening horen.

wie heeft hier zinnigs over te zeggen om te achterhalen waar dit getik vandaag komtn en weg te halen is??

vrgr

ik heb overigens een 280SE full options uit 1984 op benzine, hij rijdt geweldig en voelt geweldig. ik rijd maar 1 x per week, maar wil wel fijn en soepel zonder bijgeluiden rijden
DaanSnoer
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 03 okt 2008, 22:30
Woonplaats: Rotterdam
Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1984
LPG: Ja


svp reactie!!, getik bij lv wiel

Berichtdoor DaanSnoer » 21 mei 2009, 10:16

is er nou echt niemand die verstand heeft of weet waar het getik vandaan komt bij mijn W126??
de kennis moet toch op deze site zijn
DaanSnoer
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 03 okt 2008, 22:30
Woonplaats: Rotterdam
Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1984
LPG: Ja


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten