door JeePee » 18 aug 2011, 09:43
Vandaar mijn reactie, Om zelf te gaan inversteren in de brandstof om op zoek te gaan
zie je iets staan op een site wat je iets toe lijkt, bel dan en vraag naar de kritieke punten
hij kan dan een cijfer geven van 0 t/m 10 over het deel waar jij naar vraag.
komt dit redelijk bij jouw beeld ga dan heen om te kijken.
Vorige maand op pad geweest voor een auto voor mijn wederhelft
In Alphen a/d rijn stond wat wij zochten 4 maal telefonich contact gehad en alles was dik in orde (autobedrijf)
tot ik daar kwam, ik hoefde niet eens koffie van deze man
Wel had ik een route uitgestippeld waar iets anders stond maar niet direct onze keuze was
ik heb toen 6 auto's bekeken en de laatste (nog geen 30km van ons huis) was hem die wij zochten
ruim 700km gereden maar het was wel de moeite waard.
Op deze manier krijg je wel een indruk van wat er te koop staat en heb je dit zelf kunnen bepalen, en je hoeft bij de eerste de beste auto niet tot een koop over te gaan
je kunt rustig alles op een rijtje zetten en 1 of 2 dagen later alsnog de beslissing nemen
mischien heb je meer tijd nodig.
Ik kan voor je kijken hier in het noorden, maar wat ik redelijk vind kan jij weer een afkeur voor hebben, dus zelf kijken en beslissen is het beste.
Er staat bij Kramer bedrijfs auto's in Uithuizen een mooie strakke
ik weet dat zijn baasje is overleden dus ga ik ervan uit dat deze W126 te koop staat
dit wil ik voor je navragen en ook wil ik hem voor je bekijken en natuurlijk achterhalen wat de prijs is.
Groetjes Jan-Pieter.