[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
marcusw126 : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 28 maart 2024, 23:32

marcusw126

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

marcusw126

Berichtdoor marcusw126 » 13 mei 2009, 23:17

ik ben marcus ik heb sinds vandaag een W126 300SD aangeschaft met op dit moment een hoop storingen en een paar lekkages en een rotte interieur.
dus wie onderdelen heeft ik hoor het graag.
de volgende storingen zitten erin:
* toerenteller doet niet en de snelheids meter geeft de verkeerde waarde aan (dashboard is hellaas losgehaald ze hebben witte platen achter gezet en andere prutswerk verricht)
* elektrische ramen voor doen het niet
* centrale vergrendeling werkt niet(eigen heeft me verteld dat die er niet op zat zover ik weet hebben ze dit standaard dus hij is stuk)
* interieur gescheurd vanwege het Californische weer is het uigedroogd en gescheurd.
* temperatuur in de auto loopt op ondanks dat ik de regelaar op de koudste stand heb gezet (waarschijnlijk zit de regelklep in de koelvloeistofleiding vast en staat die constant open).
op dit moment heb ik nog geen fotos maar die komen in de loop der tijd wel.
Ik werkzaam als automonteur en hoop hier op het forum informatie te kunnen verzamelen en te delen met jullie.
marcusw126
 


Re:marcus

Berichtdoor Ronno » 14 mei 2009, 18:16

Hi Marcus ,

Welkom op het Forum.

Ronno
Ronno
 


Re:marcus

Berichtdoor Sterretje1968 » 22 mei 2009, 02:01

Hoi Marcus,

Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier. :)
Groetjes, Rene.
Avatar gebruiker
Sterretje1968
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 5203
Geregistreerd: 05 jun 2008, 21:51
Woonplaats: Eindhoven
Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten