door SoleSurvivor » 20 aug 2011, 14:13
Deze auto is een aantal jaren geleden uit Zwitserland (dacht ik) geïmporteerd, deze gebruikte de eignaar zelf om met zijn dochter te touren in de zomer en was in eerste instantie niet voor de handel bedoeld.
Nu werd hij mijn vader aangeboden (Floormercedesclassics.com) omdat zijn dochter het huis uit is, alleen voor mijn pa was deze niet interssant voor de handel.
Echter had ik wel intersse en zijn we deze toch vorige week even gaan bekijken (zonder de eigenaar) en deze stond netjes in een schuur weggezet met een laag stof erop.
Na telefonisch contact te hebben gehad met de eigenaar heeft de buurman ons binnengelaten en hebben we de auto van buiten kunnen bekijken (helaas zat de auto op slot).
Wat ik kon zien is dat hij perfect onderhouden was en van binnen er ook nog erg netjes uit zag..... KM stand dacht ik 217.000 af te lezen, ik denk dat hij in het verleden opnieuw gespoten is geweest maar aangezien de eigenaar dit niet heeft laten doen is dit sowieso 4 jaar geleden gedaan en is hij nu nog top (spuitwerk en eventuele roestverwijdering) is dus goed gedaan.
Alleen achterruit zit in de hoek een blauwe waas, maar mijn pa heeft nog een achterruit liggen.
Eigenaar heeft er ook niet mee geadverteerd omdat hij geen "gespuis"op zijn terrein wil hebben hahahaha.... mooi geluk voor mij
en misschien is de SEC te duur voor de `handelaren`
De prijs moeten we nog over onderhandelen...
Wordt wel met nieuwe 17" Mercedes sportvelgen geleverd en 4 winterbanden op velg.
Gr..Robert
Laatst bijgewerkt door SoleSurvivor op 20 aug 2011, 14:20, in totaal 1 keer bewerkt.