[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
380SE uit 82 loopt niet meer stationair : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 20 apr 2024, 06:00

380SE uit 82 loopt niet meer stationair

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

380SE uit 82 loopt niet meer stationair

Berichtdoor Boggels2 » 26 apr 2009, 22:39

Hallo beste forumleden. Misschien weten jullie raad. Het volgende deed zich voor bij mijn 380SE uit 82. Na het inbouwen van een gasinstallatie liep de auto (op gas) erg onrustig, alsof iemand de hele tijd een klein beetje gas gaf en dan weer losliet. Ook liep hij niet mooi rond. Op benzine liep hij goed. Advies van de gasinbouwer: leerlaufregeling (stappenmotor) schoonmaken met remmenreiniger. Heb ik gedaan, maar maakte niets uit. Bij proefdraaien op gas (ging dus stoterig) stekkertje op de leerlaufregeling los gehaald. Toerental ging onmiddelijk flink omhoog. Stekkertje met lopende motor weer verbonden. Onmiddelijk viel de motor stil en daarna wil hij niet meer stationair lopen. Ook niet op benzine. Kan het zijn dat door het stekkertje te plaatsen bij (hard) lopende motor de leerlauf (die waarschijnlijk toch al niet best was) de vernieling in is geholpen? Bestaat er kans dat er (nog) iets anders beschadigd is? Is het mogelijk iets heel anders?

Wie heeft hier ervaring mee? Ik zie genoeg over te hard stationair lopen, maar bij mij is er dus helemaal geen stationair meer.

En wie heeft eventueel nog zo'n stappenmotor voor een redelijke prijs (mocht dat het euvel zijn)?

Alvast bedankt voor reacties.

Groetjes,

Rob
Avatar gebruiker
Boggels2
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 06 jul 2008, 21:45
Woonplaats: Barendrecht
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron