door GuusT » 05 sep 2011, 14:20
Gewoon voor de V8 gaan , qua verbruik maakt het niets uit [ heb ze beiden gereden ]
rustig aan met de V8 is een verbruik van 1 op 7 te halen , type 2 motor .
En voor dat geld ???? natuurlijk wel , maar alle waar naar zijn geld en als je net als ik geen duizenden te besteden hebt is het een kwestie van goed zoeken en ga dan nooit voor het uiterlijk maar voor de techniek.
Goede techniek is een pré , dat lakwerk is makkelijk te doen , vergt geen speciale onderdelen of zo en kan elke spuiter voor je doen.
mijn 500SEL gekocht voor 3000 bij Dirk Braam , elk plaatdeel heeft wel een plekje,krasje of deukje , blanke lak laat los op de dakranden.
Maar elke week weer honderden kilometers met een smile van oor tot oor.
Guus
ps. echt voor de V8 gaan hoor , niets ten nadele van de 6 cilinders maar het echte rij genot ondervind je het meest met de V8.
Maakt echt wel meer geluid die 6 cilinder , hogere toeren en daardoor ook wat meer resonantie in de auto , en de V8 klinkt niet als een Amerikaan maar rijd net zo smooth als een Amerikaan, zelfs nog wel lekkerder .
O ja , dat is ook zo'n valkuil , laat je niet alleen verleiden omdat de auto zo mooi zacht rijd en over de weg lijkt te zweven, das een standaard "optie " hahahah, daar zijn ze voor gemaakt .
een maximum comfort voor de HH directeuren en Ambassadeurs achterin.
GuusT