[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
jansen : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 16 apr 2024, 11:06

jansen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

jansen

Berichtdoor jansen » 02 jun 2009, 12:25

Hallo beste w126clubleden.
Ik lees al maanden de berichten op dit forum, en vind dit erg interessant.
Nu is het dan ook tijd om mezelf eens even voor te stellen.
Mijn naam is Anne Jansen(M) en woon en werk in Apeldoorn.
Ben de gelukkige eigenaar van een aantal Mercedessen.
Een is een zwarte 280SE op LPG en een is een lapisblauwe 380SEL RHD. Voor de zomer heb ik dan ook nog een R129 500 SL zilvermet.
Hoop een boel op te steken en te leren van jullie.

Groeten

Anne
jansen
 


Re:voorstellen

Berichtdoor Ronno » 02 jun 2009, 19:21

Hi Anne,

welkom op het forum !

Nogal een verzameling hoor!

Zeker voldoende ruimte?

Veel plezier met de benzen.

Ronno
Ronno
 


Re:voorstellen

Berichtdoor Sterretje1968 » 03 jun 2009, 23:03

Hoi Anne,

Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier. :)

Denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat wij dol zijn op fotootjes. :)
Groetjes, Rene.
Avatar gebruiker
Sterretje1968
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 5203
Geregistreerd: 05 jun 2008, 21:51
Woonplaats: Eindhoven
Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten