tja van de dagelijkse LPG instalatie is bekent dat die last kan hebben van een backfire
maar dat kan je in de hand houden door optijd onderhoud aan de motor te plegen
van lpi is minder bekend ook door dat er maar zo weinig van zijn die in een W126 gebouwd zijn
maar ondanks dat komen daar weer stationair loop problemen voor die scheinbaar niet of slecht op te lossen zijn
tja en dan de keus als je na gaat dat er een paar 100 duizend W126 rijden met een standaard LPG instalatie
waar van messchien 1 op de 1000 een backfire heeft gehad door achterstallig onderhoud
(dat mag naar 30 jaar op de weg toch wel)
dan zou dat dus inhouden wanneer jij je inlaat spruitstukken voorzien hebt van nieuwe pakkingen je injectors van nieuwe rubbers je boegies op 0.6 mm hebt staan en de boegie kabels verdelerkap en rotor van een degelijke kwaliteit zijn (en voor al niet de boegiekabels gebundelt op de motor hebt zodat onderling doorslaan voor backfires kan zorgen)
dan denk ik dat je wel een 800 euro in de zak kan houden want ook voor een lpi instalatie heb je deze ondehoud nodig om een netjes draaiende motor te behouden