[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
vacuümslang op ontstekingsmodule : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 22:40

vacuümslang op ontstekingsmodule

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

vacuümslang op ontstekingsmodule

Berichtdoor Stefan500 » 28 sep 2011, 20:44

Hallo allemaal,

na een backfire heb ik de auto een tijdje niet meer aangeraakt, maar nu toch maar een kijkje genomen, enkele slangen weer terug op zn plek geduwd, maar 1 aansluiting krijg ik niet gevonden; het vacuumslangetje dat op de ontstekingsmodule zit op het linker binnenscherm.
De slang is transparant zonder een gekleurd streepje en loopt van de ontstekingsmodule samen met de bobinekabel naar de linker kleppendeksel, hier stopt het, (tussen verdelerkap en kleppendeksel) ik weet niet waar hij naartoe moet, en kan ook geen andere losse aansluiting vinden. Het betreft een 90er 500SE.
Ik hoop dat iemand het weet of de moeite wil nemen om onder zijn / haar kap te kijken, alvast bedankt.

Stefan
Stefan500
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1981
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: vacuümslang op ontstekingsmodule

Berichtdoor ElGriffo » 28 sep 2011, 21:00

Stuur me je e-mail adres in een PB dan kun je mijn foto's bekijken
van het demonteren van mijn motor, daar heb ik alle slangen van mijn
500 uit 1986 op staan
ElGriffo

Re: vacuümslang op ontstekingsmodule

Berichtdoor Frank117 » 29 sep 2011, 10:29

Dat slangetje loopt naar de inlaatcollector, zo'n 6 à7 cm naar het midden van het blok toe, gezien van de injector van de vijfde cilinder.
Frank117
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek