[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Goede spuiterij in regio Soest/Amersfoort gezocht : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 apr 2024, 10:08

Goede spuiterij in regio Soest/Amersfoort gezocht

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

Goede spuiterij in regio Soest/Amersfoort gezocht

Berichtdoor MuktaII » 17 jun 2009, 19:33

Hallo beste benzliefhebbers,

Helaas heb ik een paar beschadigingen aan mijn auto geconstateerd vandaag.
Ik vermoed dat een klein klein kleutertje met zijn fietsje tegen de auto is gevallen, want er zitten nu wat (diepe) krassen die er toch echt eerst niet waren...:(
Dus, ik zoek een een goede spuiterij waar ik de auto met een gerust hart aan kan toevertrouwen....!
Kent iemand er een in de buurt van Soest, dan houd ik me bij deze ernstig aanbevolen!

Alvast bedankt voor het meedenken ;)

Vriendelijke groet,
mark
Nothing to do, nowhere to go, just be, BE HAPPY!
Avatar gebruiker
MuktaII
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 333
Geregistreerd: 09 jul 2008, 15:35
Woonplaats: Prov. Utrecht
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re:Goede spuiterij in regio Soest/Amersfoort gezocht

Berichtdoor MS19333 » 17 jun 2009, 21:48

Je zou VOS autoschade kunnen proberen in Soest ( Industrieweg), daar heb ik mijn auto laten doen en ik moet zeggen dat hij goed werkt levert,
Ik zag je trouwens nog rijden vandaag...
Avatar gebruiker
MS19333
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 156
Geregistreerd: 11 jun 2008, 08:54
Woonplaats: Soest
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee


Re:Goede spuiterij in regio Soest/Amersfoort gezoc

Berichtdoor MuktaII » 18 jun 2009, 19:58

Hallo ms19333,

Idd, ik zag ook al zo'n Benz vanochtend, dat was jij dus.
Dank voor de tip, ik heb inmiddels een bedrijf gevonden (van Rijnsoever op de Belvedereweg, schijnt ook wel goed te zijn).

Toen we daar aan het kijken waren zag ik vervolgens aan de andere kant nog meer zitten, wat er dus ook echt niet eerder was en blijkbaar is dat door steenslag ontstaan. Grrr, 6 panelen spuiten in totaal. Ik hoop dat de expert daar niet moeilijk over gaat doen, maar goed, dat zien we wel.

Iig bedankt en wordt vervolgd!

groet,
mark
Nothing to do, nowhere to go, just be, BE HAPPY!
Avatar gebruiker
MuktaII
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 333
Geregistreerd: 09 jul 2008, 15:35
Woonplaats: Prov. Utrecht
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten