door JeePee » 02 okt 2011, 08:15
Geweldige dag gehad, Met het mooie weer een voor mij een nieuw stukje Nederland ontdekt.
Mooi route door bossen, en heuvels en de mooie leuke kasteeltjes.
We waren vroeg 07:30 uur vanuit Usquert (boven Groningen) vertrokken,
De dag ervoor de Auto al afgespoten, en van binnen netjes gemaakt
even over 10 kwamen wij aan in Veenendaal. Waar we ons gingen melden.
Na de leuke welkoms-cadeau in ontvangst te hebben genomen een bakkie gedaan en broodje eten, Om vervolgens de binnen komende bolides te bewonderen,
Hier zaten mooie exemplaren tussen, De vrachtauto kreeg mijn aandacht maar dat kan ook niet anders wanneer je uit een chauffeurs familie komt.
Na de briefing en mededeling gingen we op pad, Wat natuurlijk niet te vermijden was dat we al snel een aantal deelnemers uit het oog verloren
(mijn verzier stond rechtop de kap) maar ik kon ze niet meer waarnemen.
Nadat wij linksaf gingen een boswegetje op zagen wij aan het einde weer een aantal rijden
alleen zate deze op de grote weg, een groepje ging rechtdoor, een groepje ging linksaf
Wij gingen maar rechtdoor wat ook vermeld stond op de meegekregen brief.
even verderop stonden de eerste groep al aan de kant en wisten het niet meer
wij gelukkig nog wel en de stoet vervolgde een prachtige route, met mooie landschappen.
Bij Wijk bij duurstede de auto geparkeerd, ff kletsen, ijsje eten en een bakkie doen.
Net voor vertrek voor deel 2 van de tocht kwam mijn bijrijder erachter dat hij zijn felbegeerde roze papiertje kwijt was, zoeken in de berm waar wij hadden gezeten leverde niets op, de auto over de kop trekken leide ook niet tot het gewenste resultaat.
Politie maar bellen, maar voor aangifte kun je alleen op Maandag terecht.
Lekker handig wanneer je hem echt nodig bent als Internationaal beroeps chauffeur.
na nog een paar telefoontjes de tocht weer doorgezet, met ruim een half uur vertraging
Na een tijdje sloten wij weer aan achter een groepje vrolijke toeterende Mercedes rijders
Hier zijn wij min of meer verder mee doorgereden naar het eindpunt.
Daarna rustig naar het hoge noorden terug gereden om de thuisblijvers over onze geslaagde dag te vertellen
Bert & Hilde, Bedankt voor deze bijzondere dag en ervaring en hopelijk tot de volgend keer.
Groetjes Jan-Pieter & Kjeld.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.