[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
380SE toerental P-stand beetje te hoog : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 03:58

380SE toerental P-stand beetje te hoog

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

380SE toerental P-stand beetje te hoog

Berichtdoor JanBlx » 09 okt 2011, 17:44

waar moet aan stellen
in de D-stand is het wel gewoon 600toeren
type 1 380SE 1980

ander probleem hij verzuipt op benzine
Beter rijden in een ster dan een ster in je voorruit.
Avatar gebruiker
JanBlx
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 35
Geregistreerd: 07 okt 2010, 15:09
Woonplaats: Hoogeveen
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1980
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re: 380SE toeren tal p stand beetje te hoog

Berichtdoor ElGriffo » 09 okt 2011, 18:54

Is dit in 1 x gekomen ? Of is er iets plotseling veranderd ?
Back-fire ofzo , het lijkt op een afstellingsptobleem waar je een co meter voor nodig hebt

Zaterdag naar de hobnyhut .....
ElGriffo
 


Re: 380SE toerental P-stand beetje te hoog

Berichtdoor JanBlx » 10 okt 2011, 06:07

ja na een backfire
vacuĆ¼m slangen zitten allemaal wel weer goed
heb plaat met gaten in de carbarateur zitten deze is wel recht
Beter rijden in een ster dan een ster in je voorruit.
Avatar gebruiker
JanBlx
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 35
Geregistreerd: 07 okt 2010, 15:09
Woonplaats: Hoogeveen
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1980
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re: 380SE toerental P-stand beetje te hoog

Berichtdoor ElGriffo » 10 okt 2011, 13:07

Dan moet er toch iets aan de hand zijn, als het na de back-fire
gekomen is.

Er zitten zoveel slangen en vaccuumleding op dat er toch ergens
onder het inlaatspruitstuk e.d. iets los kan liggen.

Of de afstelling van de vlinderklep heeft een klap gehad , en die is
door een aanslag pin af te stellen, dat moet je wel door iemand met kennis
van zaken laten doen omdat het co daarna ook afgesteld moet worden
ElGriffo
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten

cron