Het is nu 24 nov 2024, 18:55
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
Moderator: Neerven
door Yorko » 10 okt 2011, 18:54
ik vraag mij al een tijdje af .of de mensen die in 1986 een W126 kochten zelf de kleur van de auto konden uitzoeken ,of waren er toen bepaalde standdaard kleuren waar men uit kon kiezen ? vind zelf de blauwe zoals in het forum plaatje erg mooi weet niet of die in 86 te krijgen was .ook rookzilver vind ik erg mooi. mijn favorite kleur is wit maar dat vind ik bij een W126 weer niet echt bij de auto horen
het valt mij op dat bij de huidige nieuwe auto's maar een beperkte kleuren leverbaar zijn . de nieuwe s klasse zie ik haast altijd in het zwart ( sory vind zwart geen kleur )
jeffrey
Nog steeds op zoek naar een 300SE of SEL bj86 met pullman 4x elektrische ramen schuifdak tempomaat en eventueel een standkachel en geen gas tegen een redelijke prijs
-
Yorko
- Gold Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: N.n.b.
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
door Bas » 10 okt 2011, 19:11
Hoi Jeffrey,
kijk eens in dit topic, daar staan ze allemaal in, inclusief data.
-
Bas
- Gold Boarder
-
door Yorko » 10 okt 2011, 19:27
bedankt bas erg handig had de zoekfunktie al gebruikt maar daar kwam dit topic niet uit .
als ik het goed lees is dat blauw erg lang leverbaar geweest
jeffrey
Nog steeds op zoek naar een 300SE of SEL bj86 met pullman 4x elektrische ramen schuifdak tempomaat en eventueel een standkachel en geen gas tegen een redelijke prijs
-
Yorko
- Gold Boarder
-
- Roepnaam:
- Opmerkingen / andere wagens:
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur