Blijkbaar was er inderdaad sprake van spraakverwarring. Dank aan leeflang voor het verhelderen van de situatie.
Ik dacht namelijk dat ik de ABS sensor uit mekaar moest gaan halen, en dat dan de tandkrans zichtbaar zou worden. Maar nee, dat is dus niet zo. Die tandkrans zit op de remschijf!!!
In mijn eerste bericht van 3 oktober 2011 (om 13:57 uur), heb ik na een beschrijving van het probleem vermeld:
-------------------------------------------------------------------------------------
Binnenkant van de Remschijven (waar de ABS-sensor naar wijst) zijn nu helemaal schoon, dus zowel bij het linkerwiel als bij het rechterwiel. Deze zijn er helemaal af geweest en zijn nu echt helemaal schoon.
-------------------------------------------------------------------------------------
Maar ik heb toen niet het woord "tandkrans" gebruikt. Al had ik dat wel gedaan, dan was het verhaal wellicht duidelijker geweest. Ik had overigens nog nooit van het woord "tandkrans" gehoord. Maar goed, de tandkrans is dus helemaal schoon en onbeschadigd. Ze zijn dus in een goede staat.