[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Onderhoud in het Noorden (omgeving Groningen) : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 19 apr 2024, 15:11

Onderhoud in het Noorden (omgeving Groningen)

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

Onderhoud in het Noorden (omgeving Groningen)

Berichtdoor distortion » 19 jul 2009, 18:31

Hallo,

wie kan mij vertellen waar ik mijn 280SE uit 1982 goed kan laten onderhouden hier in het noorden van het land?

Ik wil hem op LPG laten zetten, maar hij moet eerst wat beter afgesteld worden op benzine.

Iemand ervaring met Wensink bij dit soort oldtimers?


Alsvast badankt voor jullie reactie.
Avatar gebruiker
distortion
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 27 apr 2009, 20:29
Woonplaats: Groningen
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja


Re:Onderhoud in het Noorden (omgeving Groningen)

Berichtdoor Buggymen » 19 jul 2009, 20:30

Hallo,

Kijk eens bij http://www.mbcenter.nl zit in Oude Pekela.
Heb ik hele goeie dingen over gehoord, wil er zelf ook heen voor laswerk aan mijn achterraamhouder.

Voor LPG inbouw kan ik je Brouwer LPG in Hoogeveen aanraden, heb daar in februari mijn
instalatie in laten bouwen. Heel vakkundig en goede service.
Complete installatie met ringtank 69 liter incl. backfire beveiliging en flash lube voor € 1150.-.

Ron
Een dag niet gereden is een dag niet geleefd.
Avatar gebruiker
Buggymen
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 38
Geregistreerd: 10 jun 2008, 15:43
Woonplaats: Schoonebeek
Type wagen: 280SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten