door Leeflang » 08 nov 2011, 22:17
Dat relais in de zekeringenkast is volgens de schema's voor de verstelbare stoelen.
De stoelverwarming zit daar niet bij, die hangt (bij serie 1) gewoon aan zekering 9 (of 14 voor de achterstoelen).
Als het goed is tref je bruine draden aan, dat is de massa.
Grijze of grijs/blauwe draden zijn voor verlichting van de schakelaars, die komen bij de andere grijs/blauwe draden die je achter de rechter bekleding van de voetenruimte van de chauffeur aantreft.
Rode draden of rood met een andere kleur komt aan de plus (zekering 9 dus).
Een verwarmingskussen (er zit er een in de zitting en een in de rugleuning) testen is vrij simpel, sluit het ding via een zekering (5A of daaromtrent) op 12 volt aan, als hij warm wordt is hij goed, blijft hij koud dan is hij kapot, als de zekering kapot gaat is het verwarmingskussen ook niet in orde.
Van welk bouwjaar is de stoelverwarming?
Bouwjaar 1983 heeft geen relais, alleen een schakelaar (zie bovenste schema).
In 1984 en 1985 heeft iedere stoel een eigen relais (zie onderste schema).
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Optimum aut nihil.