[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Verwarmingsprobleem; koude voeten : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 04:59

Verwarmingsprobleem; koude voeten

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Verwarmingsprobleem; koude voeten

Berichtdoor HuubF » 16 nov 2011, 18:06

Nu de winter weer is aangebroken merk ik dat er geen warme lucht bij de voeten heb.
Ik heb alle standen van de kachel al geprobeerd. De kachel zelf werkt uitstekend en het wordt dus ook wel warm in de rest van de auto.
Het gaat hier om het "automatische" type met 1 draaiwieltje.

Ik heb het al geprobeerd met de zoekfunktie maar krijg geen oplossing.

Iemand een gouden tip?
HuubF

Re: Verwarmingsprobleem; koude voeten

Berichtdoor Peter 500SEC » 16 nov 2011, 18:55

Misschien overbodig, maar onderstaande knoppen heb ik ingeschakeld.

Binnen enkele min. is de hele auto dermate warm dat ik de temperatuur lager moet zetten
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Peter 500SEC

Berichtdoor HuubF » 17 nov 2011, 11:28

Bedankt voor de reactie, maar helaas nog geen oplossing. Het bedieningspaneel is wel het zelfde als op de foto.
HuubF

Berichtdoor JohnPrins12 » 17 nov 2011, 13:18

hallo,

als je verwarming wel warm word en verder goed werkt zullen er misschien een paar vacuümpotjes onder je dashboard niet goed werken,deze zorgen er voor dat de lucht toegang krijgt naar de voeten en naar andere plaatsen.

wat je kan doen is de bekleding onder je dashboard er afhalen links en rechts dan heb je zicht op de openingen waar de warme licht uitmoet komen.
misschien kan je de klepjes permanent open zetten heb je in ieder geval warme voeten en kan je rustig het probleem zoeken.

het is niet zo simpel om even te zeggen wat er nu niet werkt er zitten achter de middenconsole ook een aantal ventielen welke het vacuüm doorgeven aan de bepaalde vacuümpotjes onder en achter de dashboard dus controleer eerst maar eens of je wel goed vacuüm hebt op je verwarmingsnuit.

Gr. John Prins
Gr. John Prins
JohnPrins12
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek