ben vandaag wezen kijken samen met frank 380 van dit forum.was een gezellig heen en terug rit ,van bijna 440 km
deze 300SE gaat het helaas niet worden
1 hij was verlaagd
dat had ik op de foto's dus niet opgemerkt en verlaagd vind ik persoonlijk dus niets
2 de stoelen waren veel te zacht
3 vond hem wat zwaar sturen
4 van binnen vond ik hem niet echt heel netjes hier en daar wat dingen geplakt en gescheurt
5 motor ruimte dat viel frank op was met de hand blauw geverft erg raar ook de ventilator fan en het optie plaatje
6 er zat een type 1 voorbumper op ook opgemerkt door frank de man verbaasde zich daar over en geloofde het niet echter hij had zelf een 560 staan en daar kon je dus aan zien dat daar een andere bumper op zat.
7 linker koplamp was duidelijk stukken nieuwer als der rechter ook de motor kap had een iets andere kleur dan de schermen . ( denk dat de auto ooit een frontale schade heeft gehad vandaar de nieuwe motor )
voor de rest was het wel een harde auto onder de deuren totaal geen roest ook niet bij de wielranden en kriksteunen en onder het achterraam in de kofferbak chroomwerk netjes .
zal morgen nog wat foto's plaatsen ben nu op mijn werk en kan hier geen foto's plaatsen .
dus ik ga op het gemak verder zoeken en sparen
frank nogmaals bedankt voor het meegaan
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Nog steeds op zoek naar een 300SE of SEL bj86 met pullman 4x elektrische ramen schuifdak tempomaat en eventueel een standkachel en geen gas tegen een redelijke prijs