[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Tempomat schokt nogal : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 04:43

Tempomat schokt nogal

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Tempomat schokt nogal

Berichtdoor Boggels2 » 24 nov 2011, 16:33

Ik heb recentelijk mijn tempomat regelkastje vervangen met een gereviseerd exemplaar. Bij tijd en wijle rijdt de auto nogal schokkend, vooral wanneer ik over een bult in de weg rijd, maar ook wanneer ik bijvoorbeeld het knipperlicht aanzet, bij voorbeeld bij het inhalen (vooral goed merkbaar wanneer ik mijn linker knipperlicht aanzet). Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn? of hier ervaring mee? Het lijkt een elektrisch probleem, maar ik heb geen idee hoe dit kan worden opgelost.

Alvast bedankt voor goede ideeën.

Groetjes,

Rob
Boggels2
Junior Boarder
Junior Boarder

Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja

Re: Tempomat schokt nogal

Berichtdoor Peter 500SEC » 24 nov 2011, 17:40

Hoi Rob

Neem eens contact op met forumlid Rene500SEC, die weet er alles van :mrgreen:
Peter 500SEC

Re: Tempomat schokt nogal

Berichtdoor Rene500SEC » 24 nov 2011, 18:15

dankjewel peter ;)

Een gereviseerd exemplaar he?

Wil niemand te niet doen of afschieten maar sinds IK het een revisie noem zijn er bedrijven die het overgenomen hebben.

Kijk tussen repareren en reviseren zit een groot grijs gebied.

Als je hem repareer en daarna preventief componenten vervang is het een revisie dat klopt.

IK daar in tegen vervang niet alleen die componenten maar gebruik techniek van deze tijd,daardoor reageren ze beter en mooier.

Gebruik de zoekfunktie maar eens op tempomat....

P.S.

Een tijdje geleden was er iemand met het zelfde probleem als jij had,of was jij dat?
Rene500SEC
Verbannen
Verbannen

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek