[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Mijn benzinepomp krijgt geen stroom : Techniek
Er is een noodvoorziening gemaakt door anwb vanaf achterlicht die de stroom aan de benzinepomp geeft. Wie kan mij vertellen of er nog ergens een zekering zit, want er is niet een stuk. W126 280SE bj. 1980
Er zit geen zekering tussen, wel een brandstofrelais.
Die zit in de zekeringskast onder de motorkap. Ofwel maakt die inwendig slecht contact (solderingen) ofwel aan de stekker. Beweeg hem eens heen en weer met het contact aan, als je de pomp hoort aanslaan heb je de schuldige gevonden.
Frank.
Ook namens mij BEDANKT Frank,m'n brandstofpomp deed het bij mij ook niet,en nu na de relais opnieuw te hebben gesoldeerd hoor ik hem weer....GROETJES Peter