Hoi leden!
In de jaren is er bij KlasseKlassiek.nl al van alles voorbij gekomen wat men nodig had aan onderdelen. Had ik het allemaal maar opgeschreven..
Inmiddels zijn we na al die jaren zelf ook aardig aan het hamsteren geslagen en hebben we nu een aardige voorraad met zowel nieuwe onderdelen, origineel of A-klasse merken en een hoop tweedehands spullen (origineel Mercedes).
Ik ben momenteel een webwinkel aan het opzetten waar we dan deze onderdelen mooi in kunnen plaatsen, zodat je niet meer hoeft te bellen of te mailen maar het gewoon zo kan bestellen. Binnenkort laat ik wel even een sneak preview zien.
De 2de hands originele onderdelen die we hebben zou ik er in de toekomst ook graag op willen plaatsen. Verder zijn er natuurlijk leuke hebbedingetjes, waar je je misschien van afvraagt waar je dat kan vinden. Zoals bijvoorbeeld wintermatten, dan hoef je ze niet in Duitsland te bestellen maar bestel je ze gewoon bij ons. Of eventueel winterbanden, of een hondje voor op de hoedenplank
Weet iemand misschien nog iets wat hij/zij handig zou vinden om bij ons te kunnen bestellen?
Jurgen
KlasseKlassiek.nl
Maarssen (UT)