[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
open dak inbouwen : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 19 apr 2024, 10:38

open dak inbouwen

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

open dak inbouwen

Berichtdoor Ronno » 16 aug 2009, 15:34

Heeft er iemand ervaring met het naderhand inbouwen van een schuifdak?

Het is de bedoeling om het zelf in te bouwen.

Ben niet bang aangelegd met dit soort dingen dus daar zie ik het probeem niet.

Ook als iemand een mooi dak heeft (in goede staat en functionerend graag een reactie).

Zijn de orgineel uitgevoerde dakramen van een bepaald merk / type?

Bedankt alvast .

Groeten Ronno.
Ronno
 


Re:open dak inbouwen

Berichtdoor Ronno » 16 aug 2009, 16:14

Hi Hans,

je hebt mijn interesse gewekt.

Ik heb je een pb gestuurd.

Ronno
Ronno
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast