dag allemaal
ik ben jimmy ookwel djimbo genoemd. ben 23 jaar, woon in Gemeente Enschede en heb me aangemeld hier omdat we sinds gister een 500SEC hebben gekocht
verder rijd mijn vader een C200 compressor. ikzelf rijd een BMW e36 318is coupe. en heb ik er nog 1 staan als (turbo)project. verder rijd mijn broertje in een BMW e30 type1 en mijn oudere broer een BMW e36 316i coupe. allemaal duitsers dus.
ikzelf ben alweer 3 jaar werkzaam bij een onderdeel van Huiskes kokkeler enwel Kemperink bedrijfswagenombouw in enschede.
even terug naar de 500, we zijn al een hele tijd op zoek naar een auto voor erbij. we hebben hierbij dan ook heel veel auto's bekeken. niet alleen Mercedes maar ook naar de oude BMW's hebben we gekeken. van 230 tot 500 we hebben bijna alles wel gezien. maar of het was te duur of te slecht.
uiteindelijk bij de handelaar en bijna buurman (tymon) waar de e30 van mijn broertje ook wegkomt deze 500SEC gekocht. we waren tussendoor al vaker bij hem geweest voor oa een 420SE en een 500SEL maar deze mankeerde beide toch net iets teveel aan.
dit is hem geworden, een witte 500SEC van 1984 met 88.000km op de klok
IMG_1830.jpg
IMG_1802.jpg
IMG_1841.jpg
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.