Even voorstellen dus,
Hoi, mijn naam is Sanne Buisman (voor er verwarring is... Ik ben een kerel die Sanne heet, daar bestaan er ook genoeg van), 36 jaar en ik woon en werk op Aruba. Ik heb net in een opwelling een van mijn oude dromen in vervulling laten gaan...... Een Mercedes 380SEC uit 1983 zonder LPG en met 91000 km.
Dat klinkt goed zal je denken.... Helaas, deze auto heeft een moeilijk leven gehad en zal het komende tijd ook nog moeilijk hebben om daarna weer in volleglorie een nieuw hoofdstuk van zijn leven te beginnen.
De auto is oorspronkelijk geleverd in een lichtgroen metallic met een groen interieur (stoel bekleding nog onbekend maar waarschijnlijk stof). Hij is daarna een keer rood gespoten en heeft toen een rood interieur gekregen ( ik vermoed dat het vervangen van het interieur de reden is geweest van de gedaante verandering. De interieurs van auto's hebben hier enorm te lijden onder de zon.... Alles verkleurd en scheurt).
Daarna is hij nog eens in het blauw overgespoten... Reden onbekend maar kan schade zijn geweest maar ook net zo goed het afbladeren/verkleuren van de (goedkope?) rode lak door (wederom) de zon. De magneet test geeft nergens plamuur en ik heb de drie kleuren op alle plaatdelen ontdekt. De auto ziet/is mooi strak met nette naden tussen verschillend plaatwerk. Hij heeft (tot op heden ondekt) ca 4 echte roest plekken die allen goed te herstellen zijn met vervangend plaatwerk.
Nu is het interieur totaal op! Stoelen scheuren, dash is aan alle kanten gescheurt en het hout ligt op de grond. Matten zijn verkleurd en niets doet het...... Waar ben ik aan begonnen. Hij was wel lekker goedkoop!
DSC_0120.JPG
DSC_0121.JPG
DSC_0166.JPG