[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Opgelost: achterklep op slot : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 16:41

Opgelost: achterklep op slot

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

Opgelost: achterklep op slot

Berichtdoor JohnBu » 31 dec 2011, 17:00

Bon dia,

Afgelopen week heb ik een probleem gekregen met mijn alarm (fabrieks) ik heb een 300SD van 84 en heb een sleutel met een oranje bolletje. Bij activering van het alarmsysteem gaat de claxon af en de achterbak springt in een elektronisch slot.
Nu heb ik de claxon losgekoppeld dus dat probleem is over maar nu krijg ik met geen mogelijkheid mijn achterbak meer open. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen.

John
JohnBu

Re: achterklep op slot

Berichtdoor Wimada » 31 dec 2011, 17:07

misschien accupolen even losgooien ?
heb hetzelfde met onze W168 vandaag,achterklep
gaat ook niet meer open hoor wel een gesis,denk
vacuumbalg gesneuveld.
Morgen even kijken.

Gr. Wim
Gr. Wim.

Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me
een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he?
Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
Wimada
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor ElGriffo » 31 dec 2011, 17:32

ook hallo :whistle:
ElGriffo

Berichtdoor JohnBu » 31 dec 2011, 22:36

Alweer opgelost

Na veel zoekwerk onder de achterbank en release kabel van het achterbak slot gevonden de bak is weer open en het alarm voor de zekerheid maar uitgeschakeld.

Ik heb de auto ingevoerd vanuit Texas naar mijn woonplaats Curacao volgende week met de 300SD naar de autokeuring , dat is wat eenvoudiger als de RDW in NL gelukkig.

Saludos John
JohnBu

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur