W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 06:37

cruise control/ telefoon

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

cruise control/ telefoon

Berichtdoor Fiona72 » 30 dec 2011, 19:53

ik heb vandaag de cruise control getest, als ik de hendel naar boven duw dan geeft hij even gas , dus dat werkt,mijn pedaal gaat dan vanzelf,dan stopt het en moet ik weer gas geven, ik krijg hem niet in de stand dat hij bijv 100 blijft rijden. Ik zal morgen nog es proberen, heb het volgens mij niet goed gedaan met de hendelstanden.
Tevens zit er telefoonvoorbereiding( speakertjes en microfoon) ingebouwd, Weet iemand hoe ik mijn telefoon hierop aankan sluiten ,ik zie voor de rest niets zitten ,waar zit dat weggewerkt??

Voor de rest werkt alles naar behoren, sta ervan versteld , zonneklepspiegelverlichting beide kanten ,dashboardkastverlichting , asbakverlichting, leeslampjes zijkant achter, knop achterverlichting,airco, blazers aanjager en climotronic, vandaag zelfs een cassettebandje in mijn becker mexico gedaan en die werkt ook super, radio ook, alles werkt !!
Heb gelijk bij bol.com een cassette met draadje besteld voor mp3, benieuwd of dat werkt...
Fiona72

Re: cruise control/ telefoon

Berichtdoor ElGriffo » 30 dec 2011, 20:07

Hoi Fiona,

Wat betreft de telefoon er zijn heeeeel veel soorten carkits, ik zou hier even een foto plaatsen van de houder
en/of knoppen die er mee te maken hebben, dat verklaart dan denk wat meer

Wat betreft de cruise controle , handel omhoog en hij moet de snelheid vasthouden, omhoog houden gaat hij harder
naar beneden gaat hij ........ inderdaad langzamer. Van je af gaat hij er af en naar je toe is de laatste instelling
(bij contact uit is die laatste instelling weg) Houd de cruise de snelheid niet vast dan is meestel het regelkastje stuk onder bij je rempedaal. Rene500sec heeft daar wel een oplossing voor

suc6
ElGriffo

Re: cruise control/ telefoon

Berichtdoor Peter 500SEC » 01 jan 2012, 22:04

Hoi Fiona72

Het kastje voor de telefoon aansluiting zat / zit bij mij aan de bestuurderskant onder het dashboard weggewerkt, net boven het rempedaal
Peter 500SEC

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto