[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Lawaai. aanjager, : Interieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 21:12

Lawaai. aanjager,

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Moderator: Neerven

Lawaai. aanjager,

Berichtdoor Nickkist » 08 jan 2012, 10:41

Hallo allemaal.
Weten jullie misschien hoe ik de herrie van de aanjager kan verhelpen?. Het betreft een automatische airco. Op de laagste ventilatie stand maakt de vin lawaai, stand 2 hoogste stand niet. Tis alsof er een 'blaadje' tussen zit. Een paar keer op het dashboard geslagen maar dit hielp ook niet. Tis jammer want voor de rest hoor of voelje de auto niet tijdens het rijden. Irriteer me aan het geratel!
Nickkist

Re: Lawaai. aanjager,

Berichtdoor ElGriffo » 08 jan 2012, 14:42

Deze vraag heb ik al ergens voorbij zien komen :huh:

ik zou de ventilator verwijderen en de schoonmaken.

rechter onderplaat weghalen , drie parkers van de aanjager plaat verwijderen stekker los
en de ventilator "valt" er zo onder uit

dan de bladeren bekijken en als je de aanjager toch in je hand hebt kun je er gelijk een blik
op werpen en met de hand een slinger aan de ventilator geven en horen of het lagertje er uit ligt
ElGriffo

Berichtdoor Michel » 08 jan 2012, 15:11

Marco zijn die lagertjes nog los te krijgen die lager bij mijn aanjager piept als een gek.

Michel
Ein Mann ohne Bauch ist wie ein Himmel ohne Sterne !!
Michel
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee

Berichtdoor ElGriffo » 08 jan 2012, 17:41

Bij mij ook als hij warm wordt, zal eens kijken ik dacht het namelijk niet.
Nieuw is de ventilator vrij kostbaar
ElGriffo

Berichtdoor KevinvdIJssel » 08 jan 2012, 17:50

hoi als iemand weet waar ik de lagers kan halen hoor ik het graag of weet iemand hoe ik de aanjager uit mekaar kan krijgen en bij de lagers kan komen dan laat ik ze wel maken .
Gr. kevin :?
KevinvdIJssel

Berichtdoor Walllie » 15 jan 2012, 12:46

alle lagers zijn nieuw te krijgen lagers worden gewoon in alle maten geleverd
alleen moet je wel eerst je oude lager er uit halen en dan de maten en type lager door geven
meestal zijn het dichte zelf smerende lagers (omdat ze weinig tot geen belasting hebben)
oudeer lagers zijn ook nog wel een van die naald lagers

denk dat er bij iedere betere gereedschaps zaak wel losse lagers besteld kan worden infomeer eerst hier na
voor dat je alles sloopt

lukt het niet heb ik evt nog wel een aanjager voor je te koop (helemaal compleet voor 75 euro)
of evt wat losse onder delen moet ook wel kunnen denk ik licht een betje aan wat er dan overblijft en of het verkoop baar is anders zit ik met de rest waar ik ook niks mee kan
Walllie
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee

Keer terug naar Interieur