Jawel is ook niet echt in verkeerde staat alleen als ik de puntjes op de i moet zetten ...... zijn er wensen in overvloet
Wat in iedergeval goed is tot op heden en heb dat ook kunnen bekijken dat is dat de bodem er gewoon netjes en goed uitziet zonder lasprojecten te gaan voldoen
daat ben ik wel blij mee , tja achterraam / kofferbak blijft spannend , denk dit nog even nader tegaan onderzoeken maar zal denk ik niet een zware tegen valler zijn... hoop ik dan maar
. Kofferbak geen roest / schade of wat dan ook , wielbaken ook goed , achterkant ook goed , onder de kap lichte aandacht wel flieg roest door het niet altijd schoonmaken van bladeren en zo , maar ook hier geen rotterij.
tja was is er dan slecht zullen jullie afvragen: natuurlijk genoeg dingen of aandachts punten , de spatborden zijn slecht vooral onder de kunstof kap daar is ie rot en zit hij ook niet of gedeeltelijk los.
o ja onder kant deuren ook wonderbaarlijk goed iets wat vliegroest maar niet zorgelijk ook niet tussen de rubbers of beplating.
Ok nou motorisch redelijk goed , gewoon wat standaard onderhoud gaan doen eerst , automaat is goed maar kan wel nieuwe olie en filter gebruiken dus dat gaat ook gebeuren even als de cardan olie.Dit zijn wel mijn eerste wensen om de auto weer gezonder tekrijgen als ie al is, dan ja de uitlaat is in vere staat van ontbinding is nog wel dicht maar duurt geen paar duizend km meer
tja je kan niet alles hebben zeg maar.nou ja voor de rest zal ik dan alles wel gaan bijhouden in een ander topic zodat het geheel daar in de loop der tijd te volgen is ,komt wel weer goed en incl. foto's uiteraard.
tja bijna klaar voor de spuiterij dus
nou ja eerst even centjes sparen komt in de loop der tijd wel moet je maar denken. en heb ze wel minder zien rond rijden